Продюсер Ютуб канала | Youtube

Поделиться на свой страничке соцсети:

Наше Промо Плюс

четверг, 25 октября 2018 г.

Home Hub - головний шлях до розумного будинку zen.yandex.ruПереглянути оригін...

Home Hub - головний шлях до розумного будинку zen.yandex.ruПереглянути оригін...

Home Hub - головний шлях до розумного будинку

Ідея розумної домашньої консолі - захоплююча. Маленький екран, на якому ви можете включити і вимкнути всі свої вогні, включити телевізор і подивитися, хто у двері, і закрутити духовку до 500 градусів, щоб підсмажити цей часник і брокколі на вечерю? Це круто! Це також те, що Google обіцяє з новим Home Hub . Google НЕ доставляє. Але новий Home Hub теж не відповідає чарівному гаджету, на який я сподівався . Принаймні зараз.
Smart Smart Smart Display

Домашній концентратор

Що це?

Головна сторінка Google з дисплеєм

вартість

$ 150

подібно

Дуже добре підходить для управління інтелектуальними домашніми пристроями

Не схожий

Іноді бореться з гаджетами, відмінними від Google
Це хороший гаджет. Домашній концентратор вартістю 150 доларів США виходить з коробки, як прекрасний маленький планшет на красивою стійці. База включає динаміки, які недостатньо гарні для відтворення музики, але досить для відтворення відео на YouTube. 7-дюймовий дисплей не збиває ваші шкарпетки з якістю зображення, хоча нова функція Ambient EQ, яка налаштовується на ваше освітлення для створення більш аналогового екрану, хороша. Камера, ну, немає камери, тому вам не потрібно бути параноїдальним в тому, що хакери врізалися в ваш пристрій і спостерігали, як ви гуляєте по дому. Це також означає, що ви не можете робити відеодзвінки, але я не впевнений, що ви навіть захочете.
Для більшості людей Home Hub - відмінний спосіб подивитися прогноз погоди і вимкнути світло. Для багатьох це дуже зручний спосіб поглянути на рецепти. Для небагатьох обраних це обмежений інтернет-браузер, який можна прокрутити, щоб побачити заголовки новин Google або зустрічі з Google Календарем.
Я один з людей рецептів. Ця річ приголомшлива для приготування їжі. Ви можете сказати: «Гей, Google, покажіть мені рецепт курячого пармезану», і він дістає кілька карток з рецептом, який вам потрібен. Натисніть на один або скажіть заголовок, і ви отримаєте спрощену версію, яка відображає кожен крок. Серветки або команда «Ей, Google, наступний крок» проведуть вас через процес чудового обіду. (Примітка: Home Hub досить компактний і такий легкий, я виявив, що пересуваю його на стійці, якщо я занадто сильно вдарив). Це доданий чуття, яке Google ставить зображення кожного інгредієнта в якості фону для кожного кроку. Також надзвичайно корисно, що я можу натиснути на екран, щоб побачити наступний крок - або включити світло або призупинити мою музику, тому що я не завжди хочу гавкати «Ей,
Це тема теми Home Hub. Все, що ви робите з ним, трохи легше і трохи краще, ніж було б інакше. Ви можете шукати рецепти на звичайному планшеті, але ви не можете розмовляти з ним так само легко, як ви можете Home Hub. Ви можете запитати звичайний пристрій Google Home про погоду, хоча ви не отримаєте прогноз з першого погляду. Ви також можете керувати підключеними лампочками за допомогою смартфона, навіть якщо це дратує, щоб знайти свій шлях до програми і вибрати потрібні параметри. Home Hub робить все трохи легшим, але є деякі існуючі обмеження (і помилки), які можуть означати його падіння.
Моя проблема в тому, що Home Hub не зовсім досконалий. Це справедлива критика будь-якого пристрою, але це особливо важливо з цим, тому що Google дав мені надіющо вона дозволила розумну домашню дилему, коли оголосила про головне хабі. Історично, управління будинком, повним підключених гаджетів, було жахливим болем. Завжди були продукти, такі як Philips Hue lights або що-небудь, зроблене Nest, які відмінно працювали самі по собі, але були безладними поза своїх додатків. Навіть тоді вам доведеться витягнути свій смартфон, щоб робити основні речі, наприклад, включати світло. Там ніколи не було центральної консолі для розумного будинку, яка дозволяє вам легко робити все, від повороту вниз, щоб підтягти вечірній фільм. Відповідно до початкового кроку Google, особливо біт про одному поданні, де ви можете управляти всіма вашими пристроями, передбачається, що основний концентратор буде тієї консоллю.
Це ще не все. Home Hub дуже схожий на першу, проблематичну ітерацію гаджета, який я дійсно міг би полюбити. Для всього, що він робить бездоганно (рецепти), він бореться з іншим (дивляться телевізор). Дозвольте мені провести вас через мій досвід.
Коли я вперше підключився до Home Hub, моя квартира була заповнена невеликою кількістю відключених смарт-гаджетів. У мене дійсно були мінімальні речі, які могли б мати консоль, таку як Home Hub, сенс: вогні, інтелектуальні роз'єми, інтелектуальний телевізор і бездротові динаміки. Щоб змусити мої речі працювати з Home Hub, мені довелося додати все в додаток Google Home. Ну, насправді, мені довелося налаштовувати лампочки Philips Hue незалежно, а потім підключити моє додаток Hue до додатка Google Home. Цей зайвий додатковий крок необхідний, почасти тому, що Home Hub не пропонує підтримку Zigbee або Z-Wave, тому для деяких пристроїв потрібно окремий концентратор. Так що налаштувати все було трохи дратівливо, але це було досить швидко.
Все в основному працювало, як тільки я його настроїв. Налаштування підсвічування Philips Hue була проблемою, і це не було несподіванкою, тому що вони відмінно працювали зі звичайним Google Домом. Мої смарт-штепсери теж працювали, але знову ж таки, вони повинні, тому що вони призначені для роботи з Google Assistant. Але я почав турбуватися, коли намагався дивитися відео. Домашній концентратор занадто крихітний, щоб робити набагато більше, ніж дивитися відео на YouTube, поки ви чекаєте, поки вода не закипить. Легкий доступ до YouTube також стане в нагоді, якщо вам подобається дивитися відеоролики, які Home Hub прекрасно інтегрує в функцію рецепта. Однак, як тільки ви виходите за межі екосистеми Google, все розвалюється.
Центр Google Home Hub дійсно хотів працювати з моїм Vizio TV, в який вбудований Chromecast. Завантаження відео YouTube з Home Hub на телевізор? Немає проблем. Витягування фільму Netflix на Home Hub. Нічого, крім проблем. Перш за все, ви не можете дивитися контент Netflix на дисплеї Home Hub взагалі - не те, що ви дійсно хотіли б. Ви можете передавати відео на телевізор, але цей процес здавався громіздким і спотвореним. Наприклад, немає можливості переглядати. Ви просто не можете сказати: «Гей, Google, покажіть мені якісь комедії на Netflix». Home Hub змушує вас запитувати певний фільм або програму, і вам також потрібно уточнити в команді, що ви хочете подивитися її через Chromecast. Якщо ви просто скажете: «Ей, Google, грайте в Адвоката Дияволана Netflix ", пристрій просто нагадає вам, що він не може відтворювати фільми Netflix на своєму дисплеї.« Ей, Google, грай Адвокат Диявола на Netflix на Chromecast », працював на мене, але не на кожну спробу.
Прослуховування музики на інших пристроях було ще більш бентежить. Моя поточна домашня налаштування звуку включає в себе дві колонки Sonos і звукову панель Vizio. В даний час колонки Sonos не працюють з Google Assistant, хоча Сонос сказав, що вони будуть в якийсь момент в цьому році, так що це був нестартер. Звукова панель Vizio могла б працювати, якби я сказав Home Hub, щоб передати музику на телевізор. Однак в цьому ланцюжку має бути слабка ланка, тому що я не міг змусити його працювати надійно. «Гей, Google, грайте в Spotify по телевізору», іноді працював, але зазвичай цього не робив. Домашній концентратор часто вже не розпізнавав команду.
Я буду крейдувати деякі з цих проблем до баггі програмного забезпечення. Здається, що Netflix може зникнути з першим оновленням програмного забезпечення Home Hub. Я також здогадуюся, що мої проблеми з прослуховуванням музики можна було б уникнути, якби замість гучномовця Sonos Play замість колонки Sonos Play: Що стосується інших підключених пристроїв, я бачив досить цікаві демонстрації з пристроями Nest в оголошенні Home Hub, але я не можу встановити термостат або відео-дверний дзвінок в моїй квартирі в Брукліні. Продукти Nest повинні відмінно працювати з Home Hub, так як Google їх будує. Знову ж таки, з мого досвіду, всі продукти і послуги, створені Google, добре поєднуються з Home Hub. Їм слід!
Все це додає цікаве ціннісне пропозицію. Існують і інші голосові динаміки з дисплеями, які також подвоюються як домашні хаби. За $ 230 в другому поколінні Amazon Echo Show робить те ж саме, що і Home Hub, а також поставляється з Zigbee і Z-Wave. Я ще не мав можливості перевірити це, але огляди були в значній мірі позитивний . Є також кілька пристроїв з підтримкою Google Assistant, створених третіми особами. В цьому році ми розглянули і полюбили планшет Lenovo Smart Display за 200 доларів. Всього за 150 доларів, головний центр Google - найдешевший з них. Це також на 20 доларів більше, ніж звичайний Google Home, Тому, якщо ви роздумуєте про покупку будинку Google, вам нелегко витратити додаткові гроші, щоб отримати екран і всі додаткові функції.
Дозвольте мені зробити прогноз: ви хочете екран. На мій погляд, ступінь, в якій люди дійсно люблять використовувати голосові команди для роботи навколо будинку, обмежена. Іноді я просто хочу натиснути екран, щоб щось зробити. І, як я вже говорив, ви можете відключити мікрофон на домашньому концентраторе і просто використовувати його в якості зручного планшета на підставці. Я, я використовував, щоб підтримувати свій iPad під час приготування їжі, використовуючи мої жирні пальці, щоб прокручувати вниз по будь-якого рецепту і шукати відповіді на запитання, коли я кину чортову річ в посудомийній машині. Домашній концентратор буде коштувати того, щоб уникнути цієї незграбної ситуації на кухні.
Так що, якщо щось ясно, то це те, що Home Hub - відмінний компаньйон кухаря. Я також люблю його для базових розумних домашніх речей, таких як вогні і смарт-штепсельні вилки. Головна розважальна сторона речей вимагає деякої роботи, і Google може впоратися з оновленням програмного забезпечення. Проте, цей гаджет як і раніше відчуває себе як майбутнє, як розчарування, як здається іноді завтра.
Увійдіть тут, щоб отримувати найпопулярніші історії Gizmodo в своїй поштовій скриньці щодня.

Комментариев нет :

Отправить комментарий