Як запустити вірус в Інтернеті - Google Документи:
Як запустити вірус в Інтернеті
Як ми вже не раз підкреслювали за кожним вдалим інтернет-вірусом варто або яскрава ідея, або яскрава подія, а в якій формі він поширюється в Інтернеті не так уже й важливо - це може бути замітка в блозі, відео або фото. Пропонуємо Вашій увазі історію про те, як з невеликого дурного розіграшу, ті, кого хотіли розіграти, отримали максимум для реклами в інтернеті .
Коли Дастін Рей замовив номер для себе і своєї подруги в готелі Woodlands Resort недалеко від Х'юстона він вирішив перевірити клас обслуговування клієнтів в цьому готелі.
У розділі «особливі побажання» форми онлайн-бронювання, Рей попросив надати йому в номер три червоних драже M & M і картину з зображенням бекону.
«Три червоні M & Ms на столику. Чи не пакетик, а просто три драже: одне для мене, одне для моєї подруги і одну ми поділимо, якщо зголодніємо пізно ввечері. І картина з беконом на ліжку. Я люблю картини з беконом », написав він у своєму запиті.
«Я написав запит так, що якби вони прочитали його, то швидше за все просто посміялися б, тому що він дурний, але і виконати його реально, якщо вони насправді захочуть його виконати.»
Коли ж Рей прибув в свій номер зі своєю подругою Лорен, виявилося, що його жарт обернувся портив нього. «Я побачив три червоних M & M, і це чесно збентежило мене,» сказав він. «Я дивився на них думаючи, що це дивно, а Лорен почала реготати дивлячись на картину з беконом на ліжку.»
Рей був так ошелешений, що готель виконав його запит до найдрібніших деталей, що ним не було повідомлено персонал готелю і навіть не залишив чайові, коли вони c подругою виїхали на наступний день.
«Коли ми їхали додому, я відчував, себе як свиня» сказав Рей. «Я безумовно повинен був виправити те, що зробив неправильно». І він це зробив.
Рей розмістив скріншот свого запиту і фотографії картинки з беконом і M & Ms в своєму готельному номері на сайті Reddit не забувши згадати назву готелю, в надії, що це послужить хорошою рекламою для курорту.
Піст і фото миттєво стали вірусом - всього за чотири години пост зібрав 80000 переглядів і привернув увагу місцевих радіостанцій, блогерів і газет.
нові повідомлення
старі повідомлення