Продюсер Ютуб канала | Youtube

Поделиться на свой страничке соцсети:

Наше Промо Плюс

четверг, 15 ноября 2018 г.

SMM | promotion of groups in social networks: SMM/ExpX3

SMM | promotion of groups in social networks: SMM/ExpX3

Кейс: Інтернет-магазин вузької тематики. Від 60 до 500 хостів на добу за 6 місяців

У сьогоднішньому кейсі мова піде про вузько нішенвий інтернет-магазин. Ряд цілком стандартних дій, збільшили трафік на сайті в 7 разів за півроку. Бюджет на  пошукове просування був вельми скромний, менше 500 доларів і це при закупівлі вічних посилань!
Переходимо до деталей кейса:

1. Вихідні дані сайту

Посилання : Сайт раніше просувався в іншій компанії. Ми використовували ТІЛЬКИ вічні посилання.
Тематика: інтернет-магазин, вузька ніша (з різних причин не можемо навіть озвучити тематику ніші, так як відразу буде зрозуміло що це за сайт, а клієнт на таке добро не давав)
Регіон : Уанет
Зворотні посилання: По бекам було близько 150 доменів, але через місяць залишилося 30, тому що попередня компанія використовувала орендні посилання для просування. Анкор лист був на межі бана.
Вік : 6 + років
Проблема : Основна проблема, це Переспа основних ключових слів в зворотні посилання. Слабка оптимізація всередині сайту.

2. Завдання по проекту

Основне завдання по проекту - повернути органічний трафік на сайт з пошукових систем Google і Яндекс, тому що через погане посилального він просів, хоча сайт і не отримав ручних санкцій від Google.
А так же паралельно поліпшити внутрішню оптимізацію сайту, що допоможе зростанню трафіку зараз і надалі.

3. Рішення завдання

З огляду на, що трафік на сайті впав, але при цьому сайт не отримав ручної фільтр, було вирішено просто привести в порядок сайт по посиланнях і всередині. Тобто що б Google зняв автоматичні санкції і підвищив ранжування сайту.
А) Аналіз зворотних посилань
Загалом то сенсу аналізувати зворотні посилання не було, тому що просуває, до цього сайт, компанія, відмовилася віддавати орендовані посилання. У підсумку через місяць, на сайті стало посилатися 150 доменів, а всього 34.
Аналіз існуючої посилальної маси
За рештою 30 посиланнях. Залишилися якраз природні посилання на сайт. Тому по анкорами все стало ОК.
Стратегія просування по посиланнях і що було зроблено
Для збільшення посилального профілю і відвідуваності, ми протягом півроку нарощували кількість посилань. В основному, для початку ми розміщували безанкорние посилання на головну, через пару місяців, почали розміщувати безанкорние посилання на внутрішні сторінки сайту.
І лише через півроку, ми стали брати трошки анкорний посилань.
Крім вічних посилань через біржі, ми так само розміщували трохи посилань і згадок з форумів і сайтів, де дозволені коментарі. Це дало реальні переходи по посиланнях на сайт + згадки чи посилання з перенаправленням, які зараз пошуковики досить добре враховують.
В результаті довіру сайту для Google було відновлено і сайт став добре ранжуватися.
Б) Внутрішня оптимізація сайту
До нас сайтом займалися не дуже, тобто по суті розміщували орендні посилання і все. Що б зробити сайт краще ми зосередилися на:
- контенті
- мета тегами
- перелинковке
Тексти на сайті
В Інтернет-магазині була заповнена тільки картка товару. Ми розробили контент-план і в міру того, наповнювали текстами пріоритетні розділи сайту. Щомісяця наповнювалося від 5-ти до 10-ти сторінок сайту.
Це підвищило цінність сторінки для пошукових систем, а ще допомогло користувачам сайту вибрати відповідний товар.
перелінковка
Інтернет-магазин вузьконішевому і у нього трохи сторінок. За перелинковке були дані стандартні рекомендації:
- відобразити рекомендовані товари
- відобразити новинки
Блоку «З цим товаром часто купують» ми не робили, тому що товар специфічний і ніхто не купує 2 примірника.
Оптимізація мета тегів
Для початку ми прописали метатеги на всіх сторінках за формулою генерації. Потім на деяких сторінках були прописали ручні Title і Description. І зараз ми регулярно оновлюємо-покращуємо мета теги, на основі позицій і запитам входу.

4. Результат

Приблизно місяць відпадали посилання від колишньої компанії. Таким чином ми отримали практично чистий контрольний профіль. Ось графік падіння посилальної маси за даними сервісу Ahrefs:
Через 2-3 місяці, завдяки нарощуванню правильної посилальної маси. І наповнення сайту, трафік почав зростати:
Трафік по тижнях
Трафік на добу:
Трафік з Яндекс:
Трафік з Google:
Як видно трафік з Яндекса більше ніж трафік з Гугл, хоча для України зазвичай Гугл переважає. Чому так?
Тому що сайт отримував санкції, тому потрібно ще більше часу для відбілювання сайту.
Видимість в пошукових системах за словами стала дуже хороша. Google:
А так же Яндекс:

На закінчення

Цілком стандартними діями з невеликим бюджетом можна витягнути невеликий інтернет-магазин в ТОП і почати отримувати пошуковий трафік. Головне послідовність дій і час ну і звичайно застосовуються методи.
Дана тематика вузька, але дає високу конверсію відвідувача в покупця. Є ще над чим працювати, так як пік в ніші може бути 2000-2500 тільки органічного трафіку.
Хороші кейси в продовження:

Комментариев нет :

Отправить комментарий