Продюсер Ютуб канала | Youtube

Поделиться на свой страничке соцсети:

Наше Промо Плюс

воскресенье, 18 ноября 2018 г.

Раскрутка YouTube | Скидка | Продвижение (Увеличение) Продаж Товаров | Услуг (2019) | Есть кейсы от 1600% по параметрам (статистике) YouTube

Раскрутка YouTube | Скидка | Продвижение (Увеличение) Продаж Товаров | Услуг (2019) | Есть кейсы от 1600% по параметрам (статистике) YouTube

Promote Your YouTube Videos
 Taboola is the world's leading content discovery platform, we serve the most innovative publisher sites, including NBC, Business Insider, USA Today, The Weather Channel, The Atlantic and Fox Sports. 
Get your videos recommended on top publisher sites across the globe.​
Target viewers that are interested in seeing your content.
Optimize your campaigns - complete control to start campaigns and run A/B tests.
Track spend and pinpoint the videos and content that work best for you.
Taboola's content discovery platform is the best way to get your video content seen.
By 2017, video will account for 69% of all consumer Internet traffic. Don't miss out!

четверг, 15 ноября 2018 г.

SMM | promotion of groups in social networks: SMM/ExpX3

SMM | promotion of groups in social networks: SMM/ExpX3

Кейс: Інтернет-магазин вузької тематики. Від 60 до 500 хостів на добу за 6 місяців

У сьогоднішньому кейсі мова піде про вузько нішенвий інтернет-магазин. Ряд цілком стандартних дій, збільшили трафік на сайті в 7 разів за півроку. Бюджет на  пошукове просування був вельми скромний, менше 500 доларів і це при закупівлі вічних посилань!
Переходимо до деталей кейса:

1. Вихідні дані сайту

Посилання : Сайт раніше просувався в іншій компанії. Ми використовували ТІЛЬКИ вічні посилання.
Тематика: інтернет-магазин, вузька ніша (з різних причин не можемо навіть озвучити тематику ніші, так як відразу буде зрозуміло що це за сайт, а клієнт на таке добро не давав)
Регіон : Уанет
Зворотні посилання: По бекам було близько 150 доменів, але через місяць залишилося 30, тому що попередня компанія використовувала орендні посилання для просування. Анкор лист був на межі бана.
Вік : 6 + років
Проблема : Основна проблема, це Переспа основних ключових слів в зворотні посилання. Слабка оптимізація всередині сайту.

2. Завдання по проекту

Основне завдання по проекту - повернути органічний трафік на сайт з пошукових систем Google і Яндекс, тому що через погане посилального він просів, хоча сайт і не отримав ручних санкцій від Google.
А так же паралельно поліпшити внутрішню оптимізацію сайту, що допоможе зростанню трафіку зараз і надалі.

3. Рішення завдання

З огляду на, що трафік на сайті впав, але при цьому сайт не отримав ручної фільтр, було вирішено просто привести в порядок сайт по посиланнях і всередині. Тобто що б Google зняв автоматичні санкції і підвищив ранжування сайту.
А) Аналіз зворотних посилань
Загалом то сенсу аналізувати зворотні посилання не було, тому що просуває, до цього сайт, компанія, відмовилася віддавати орендовані посилання. У підсумку через місяць, на сайті стало посилатися 150 доменів, а всього 34.
Аналіз існуючої посилальної маси
За рештою 30 посиланнях. Залишилися якраз природні посилання на сайт. Тому по анкорами все стало ОК.
Стратегія просування по посиланнях і що було зроблено
Для збільшення посилального профілю і відвідуваності, ми протягом півроку нарощували кількість посилань. В основному, для початку ми розміщували безанкорние посилання на головну, через пару місяців, почали розміщувати безанкорние посилання на внутрішні сторінки сайту.
І лише через півроку, ми стали брати трошки анкорний посилань.
Крім вічних посилань через біржі, ми так само розміщували трохи посилань і згадок з форумів і сайтів, де дозволені коментарі. Це дало реальні переходи по посиланнях на сайт + згадки чи посилання з перенаправленням, які зараз пошуковики досить добре враховують.
В результаті довіру сайту для Google було відновлено і сайт став добре ранжуватися.
Б) Внутрішня оптимізація сайту
До нас сайтом займалися не дуже, тобто по суті розміщували орендні посилання і все. Що б зробити сайт краще ми зосередилися на:
- контенті
- мета тегами
- перелинковке
Тексти на сайті
В Інтернет-магазині була заповнена тільки картка товару. Ми розробили контент-план і в міру того, наповнювали текстами пріоритетні розділи сайту. Щомісяця наповнювалося від 5-ти до 10-ти сторінок сайту.
Це підвищило цінність сторінки для пошукових систем, а ще допомогло користувачам сайту вибрати відповідний товар.
перелінковка
Інтернет-магазин вузьконішевому і у нього трохи сторінок. За перелинковке були дані стандартні рекомендації:
- відобразити рекомендовані товари
- відобразити новинки
Блоку «З цим товаром часто купують» ми не робили, тому що товар специфічний і ніхто не купує 2 примірника.
Оптимізація мета тегів
Для початку ми прописали метатеги на всіх сторінках за формулою генерації. Потім на деяких сторінках були прописали ручні Title і Description. І зараз ми регулярно оновлюємо-покращуємо мета теги, на основі позицій і запитам входу.

4. Результат

Приблизно місяць відпадали посилання від колишньої компанії. Таким чином ми отримали практично чистий контрольний профіль. Ось графік падіння посилальної маси за даними сервісу Ahrefs:
Через 2-3 місяці, завдяки нарощуванню правильної посилальної маси. І наповнення сайту, трафік почав зростати:
Трафік по тижнях
Трафік на добу:
Трафік з Яндекс:
Трафік з Google:
Як видно трафік з Яндекса більше ніж трафік з Гугл, хоча для України зазвичай Гугл переважає. Чому так?
Тому що сайт отримував санкції, тому потрібно ще більше часу для відбілювання сайту.
Видимість в пошукових системах за словами стала дуже хороша. Google:
А так же Яндекс:

На закінчення

Цілком стандартними діями з невеликим бюджетом можна витягнути невеликий інтернет-магазин в ТОП і почати отримувати пошуковий трафік. Головне послідовність дій і час ну і звичайно застосовуються методи.
Дана тематика вузька, але дає високу конверсію відвідувача в покупця. Є ще над чим працювати, так як пік в ніші може бути 2000-2500 тільки органічного трафіку.
Хороші кейси в продовження:

SMM/ExpX3

SMM/ExpX3

Кейс: Интернет-магазин узкой тематики. От 60 до 500 хостов в сутки за 6 месяцев

В сегодняшнем кейсе речь пойдет про узко нишенвый интернет-магазин. Ряд вполне стандартных действий, увеличили трафик на сайте в 7 раз за полгода. Бюджет на поисковое продвижениебыл весьма скромный, менее 500 долларов и это при закупке вечных ссылок!
Переходим к деталям кейса:

1. Исходные данные сайта

Ссылки: Сайт ранее продвигался в другой компании. Мы использовали ТОЛЬКО вечные ссылки.
Тематика: интернет-магазин, узкая ниша (по разным причинам не можем даже озвучить тематику ниши, так как сразу будет понятно что это за сайт, а клиент на такое добро не давал)
Регион: Уанет
Обратные ссылки: По бекам было порядка 150 доменов, но спустя месяц осталось 30, т.к. предыдущая компания использовала арендные ссылки для продвижения. Анкор лист был на грани бана.
Возраст: 6 + лет
Проблема: Основная проблема, это переспам основных ключевых слов в обратных ссылках. Слабая оптимизация внутри сайта.

2. Задача по проекту

Основная задача по проекту – вернуть органический трафик на сайт из поисковых систем Google и Яндекс, т.к. из-за плохого ссылочного он просел, хотя сайт и не получил ручных санкций от Google.
А так же параллельно улучшить внутреннюю оптимизацию сайта, что поможет росту трафика сейчас и в дальнейшем.

3. Решение задачи

Учитывая, что трафик на сайте упал, но при этом сайт не получил ручной фильтр, было решено просто привести в порядок сайт по ссылкам и внутри. То есть что бы Google снял автоматические санкции и повысил ранжирование сайта.
А) Анализ обратных ссылок
В общем то смысла анализировать обратные ссылки не было, т.к. продвигающая, до этого сайт, компания, отказалась отдавать арендованные ссылки. В итоге спустя месяц, на сайте стало ссылаться не 150 доменов, а всего 34.
Анализ существующей ссылочной массы
По оставшимся 30 ссылкам. Остались как раз естественные ссылки на сайт. Поэтому по анкорам все стало ОК.
Стратегия продвижения по ссылкам и что было сделано
Для увеличения ссылочного профиля и посещаемости, мы в течении полугода наращивали ссылочную массу. В основном, для начала мы размещали безанкорные ссылки на главную, спустя пару месяцев, начали размещать безанкорные ссылки на внутренние страницы сайта.
И лишь спустя полгода, мы стали брать немножко анкорных ссылок.
Кроме вечных ссылок через биржи, мы так же размещали немного ссылок и упоминаний с форумов и сайтов, где разрешены комментарии. Это дало реальные переходы по ссылкам на сайт + упоминания или ссылки с редиректами, которые сейчас поисковики весьма хорошо учитывают.
В итоге доверие сайта для Google было восстановлено и сайт стал хорошо ранжироваться.
Б) Внутренняя оптимизация сайта
До нас сайтом занимались не очень, т.е. по сути размещали арендные ссылки и все. Что бы сделать сайт лучше мы сосредоточились на:
— контенте
— мета тегам
— перелинковке
Тексты на сайте
В Интернет-магазине была заполнена только карточка товара. Мы разработали контент-план и в течении всего времени, наполняли текстами приоритетные разделы сайта. Каждый месяц наполнялось от 5-ти до 10-ти страниц сайта.
Это повысило ценность страницы для поисковиков, а еще помогло пользователям сайта выбрать подходящий товар.
Перелинковка
Интернет-магазин узконишевый и у него немного страниц. По перелинковке были даны стандартные рекомендации:
— отобразить рекомендуемые товары
— отобразить новинки
Блока «С этим товаром часто покупают» мы не делали, т.к. товар специфичный и никто не покупает 2 экземпляра.
Оптимизация мета тегов
Для начала мы прописали метатеги на всех страницах по формуле генерации. Затем на некоторых страницах были прописали ручные Title и Description. И сейчас мы регулярно обновляем-улучшаем мета теги, на основе позиций и запросам входа.

4. Результат

Примерно месяц отпадали ссылки от прежней компании. Таким образом мы получили практически чистый ссылочный профиль. Вот график падения ссылочной массы по данным сервиса Ahrefs:
Через 2-3 месяца, благодаря наращиванию правильной ссылочной массы. И наполнению сайта, трафик начал расти:
Трафик по неделям:
Трафик в сутки:
Трафик из Яндекс:
Трафик из Google:
Как видно трафик из Яндекса больше чем трафик из Гугл, хотя для Украины обычно Гугл преобладает. Почему так?
Потому что сайт получал санкции, поэтому нужно еще больше времени для обеления сайта.
Видимость в поисковиках по словам стала очень хорошая. Google:
А так же Яндекс:

В заключение

Вполне стандартными действиями с небольшим бюджетом можно вытянуть небольшой интернет-магазин в ТОП и начать получать поисковый трафик. Главное последовательность действий и время ну и конечно применяемые методы.
Данная тематика узкая, но дает высокую конверсию посетителя в покупателя. Есть еще над чем работать, так как пик в нише может быть 2000-2500 только органического трафика.
Хорошие кейсы в продолжение: