Прометей ВКонтакте. Як потрапити?
- Переглянути оригінал
- лютий 28-го 2017
Я ще не писала про алгоритм «Прометей», хоча кожен поважаючий себе автор, пов'язаний з тематикою SMM, вже тисячу разів розповів про секрети отримання заповітного вогника - навіть не маючи досвіду його отримання!
«Прометей» - це алгоритм, створений для пошуку та підтримки цікавих авторів і спільнот. Штучний інтелект постійно знаходить творців унікального контенту і стежить за їх досягненнями.
Навіщо кожному SMM-фахівця потрібно прагнути отримати цю мітку?
- Мітка видається всього на сім днів, в цей час ваші пости отримують тисячний охоплення серед користувачів ВК абсолютно безкоштовно.
- У мобільних додатках сервіс Рекомендацій покаже записи спільноти людям, які ще не знайомі з ним, але, можливо, зацікавлені в ньому.
- Спільнота потрапить в список додатки «Пантеон авторів».
Так за один тиждень ви можете збільшити охоплення спільноти в десятки тисяч разів абсолютно безкоштовно!
Чому ж досі я утримувалася від розповідей про це алгоритмі?
Думаю, перш ніж говорити про методи його роботи і способах отримання «вогню», спочатку потрібно стати володарем цієї позначки.
Що можу порадити тому, хто прагне отримати вогник?
Перша категорія - творчість:
⁃ Наприклад, ви пишіть музику ⁃ Або вірші ⁃ А може бути фотографуєте або малюєте
⁃ Наприклад, ви пишіть музику ⁃ Або вірші ⁃ А може бути фотографуєте або малюєте
Отримати заповітну мітку не складе труднощів. Притому зовсім неважливо, скільки в вашому співтоваристві людина: 10 або 5000. Головне - це унікальність контенту. «Прометей» в першу чергу заохочує авторів, які створюють творчі некомерційні проекти. І це досить чесно - я говорю як людина, яка довгий час захоплювався фотографією. Заробляти на творчості досить важко, тому вкладати в просування затратно і незручно. Як то кажуть, «художник повинен бути голодним». ВКонтакте з авторами роблять добру справу, допомагаючи пробитися початківцям талантам.
Творіть на постійній основі, намагайтеся викладати пости кожен день, і отримання заповітної позначки не змусить себе довго чекати.
Друга категорія, якій теж дуже легко отримати вогник від «Прометея» - це мандрівники.
Travel-блогінг з кожним днем набирає обертів і набуває все більшої популярності серед людей. Якщо ви часто подорожуєте і постійно ведете свій блог, викладаєте цікаві замітки про культуру і життя різних країн, знімаєте відеозвіти і красиві фотокартки, то вам не складе труднощів отримати мітку.
Travel-блогінг з кожним днем набирає обертів і набуває все більшої популярності серед людей. Якщо ви часто подорожуєте і постійно ведете свій блог, викладаєте цікаві замітки про культуру і життя різних країн, знімаєте відеозвіти і красиві фотокартки, то вам не складе труднощів отримати мітку.
Третя категорія: це всілякі комерційні проекти.
Так, нам з вами доведеться попітніти, щоб зацікавити «Прометея».
Чому? Та тому що ми є годувальниками компанії ВКонтакте. Ми і є рекламодавці, які готові платити за рекламу і просування наших спільнот. Досить справедливо, однак навіть у нас з вами є шанс роздобути вогник.
Так, нам з вами доведеться попітніти, щоб зацікавити «Прометея».
Чому? Та тому що ми є годувальниками компанії ВКонтакте. Ми і є рекламодавці, які готові платити за рекламу і просування наших спільнот. Досить справедливо, однак навіть у нас з вами є шанс роздобути вогник.
- Створюйте унікальний контент - це принцип, від якого не відійти. Забудьте про рерайтинг, шукайте собі SMMщіков, які вміють писати (що найголовніше) і здатні розібратися у вашій темі (тобто якщо ваша компанія продає психологічні тренінги, сммщік зобов'язаний розбиратися в психології).
- Крім унікальних текстів вам знадобляться і унікальні картинки високої якості: фотографії, ілюстрації. Найміть фотографа або знайдіть собі ілюстратора, який зможе забезпечити вас унікальними зображеннями по ТЗ.
Ми малюємо комікси і ілюстрації до кожного посту
- Створюйте контент, який буде залучати користувачів в дискусії. Це можуть бути неоднозначні пости на спірні тематики. Головне не переборщити, в інтернеті дуже легко наштовхнутися на негативних тролів :) Умійте ввічливо відстоювати свою точку зору в коментарях. Боріться з негативом, ні в якому разі не ігноруйте його.
Як, наприклад, тут - Завантажуйте відео-контент, він краще ранжируется, ніж звичайні фотографії. Завантажуйте Gif-анімації, це дозволить отримувати найбільший органічний охоплення.
- Думайте про свою аудиторію. Цікавтеся, що вони хотіли б знати. Не ігноруйте їх повідомлення. Вивчайте свою аудиторію і створюйте по-справжньому корисний і цікавий контент для неї.
- Проводьте цікаві трансляції від спільноти.
- Підключіть додатки спільнот ( Інструкція як підключити додаток персоналізованого привітання )
З їх допомогою можна створювати чати, продавати квитки на концерт своєї групи або приймати пожертвування від передплатників. - Використовуйте хештеги, але не зловживайте ними. Якщо тегів буде більше десяти, запис не з'явиться в пошуку.
На закінчення скажу, що SMM вже давно не копійчане задоволення і не постинг мімішних картинок з котиками. Це величезна робота, часом невдячна, але при належному підході приносить багато радості і лідів :)
Комментариев нет :
Отправить комментарий