Продюсер Ютуб канала | Youtube

Поделиться на свой страничке соцсети:

Наше Промо Плюс

понедельник, 11 марта 2019 г.

Доска объявлений OLX :: С SEO я познакомился еще в 2008 году, с тех пор от старых методов не осталось и следа.

Доска объявлений OLX

С SEO я познакомился еще в 2008 году, с тех пор от старых методов не осталось и следа.
Да, многие понятия до сих пор существуют, например, контент и внешние ссылки.
И они действительно остаются самыми важными в ранжировании.
Разница лишь в том, что контент и ссылки теперь надо создавать больше для людей, чем для поисковиков.
Количество перестало играть важную роль, самое важное – это качество.
Позвольте объяснить.
Ко мне обратился один из моих лучших друзей Дмитрий с просьбой продвинуть его коммерческий сайт.
Несмотря на дружбу, он всегда скептически относился к любым предложениям услуг.
Дружба дружбой, а служба службой.
В качестве доказательств Дима потребовал не кейсы клиентов, как это стало модно, а данные о продвижении именно моего сайта.
Ведь с кейсами клиентов непонятно, чья на самом деле это заслуга.
После этого я показал ему динамику роста поисковых ключей сайта SEOquick, согласно ahrefs.
Ниже пример контент-продвижения по хайповым словам:

события, общество, власть, экономика, происшествия, видео, мировые новости, украина, україна, новости, последние новости, президент, история, сша, россия, фсб, медведев, путин, политика, навальный, интервью, фонд борьбы с коррупцией, коррупция, алексей навальный, фбк, леонид волков, кира ярмыш, любовь соболь, острый угол


Завантаження


Социально зачимые проекты:


Jessikka Aro is an award-winning investigative reporter for Yle Kioski, the social media division of the Finnish Broadcasting Company YLE. Her specialty subjects are Russia, information warfare, security and extremism. Aro started a crowdsourced investigation of pro-Russia info war trolls in September 2014, which immediately resulted in her becoming a target of serious harassment by pro-Kremlin propagandists. Aro has been awarded with the respected Bonnier Journalism Prize for her troll articles, which were published in Finnish, English and Russian. Aro is a popular conference speaker and contributor to various projects regarding freedom of the press. She constantly trains reporters and general public to recognize disinformation in Finland and abroad. Before YLE Aro worked as foreign affairs reporter in Finland’s largest daily Helsingin Sanomat (2008-2011) and as staff writer in Journalisti, the professional magazine of the Union of Journalists in Finland (2011-2013). At the moment Aro is writing an investigative book about Russian hybrid warfare targeted towards the West.

SEO продвижение - смотреть полностью 50 видео бесплатно и без СМС!




вторник, 15 января 2019 г.

Стена :: Давид Браун вчиться працювати з клієнтом у лікарів. / Чотири причини, чому вам потрібна така стратегія

Стена

Давид Браун вчиться працювати з клієнтом у лікарів. Чотири причини, чому вам потрібна така стратегія


Давид Браун вчиться працювати з клієнтом у лікарів. Чотири причини, чому вам потрібна така стратегія

Стоматологи, педіатри та інші лікарі можуть навчити вас бізнесу набагато краще, ніж безликі загальноприйняті методики. Як мінімум в роботі з клієнтом. Так стверджує засновник компанії TemplateMonster і Weblium Давид Браун в колонці для видання Entrepreneur.Бюро перекладів  «Профпереклад» підготувало для редакції  MC Today  переклад матеріалу.
Переклад від
У TemplateMonster ми довго шукали формулу успіху для побудови ефективних відносин з клієнтами. Спочатку я вирішив використовувати кращі практики транснаціональних корпорацій, яким вдалося оптимізувати ключові процеси і зробити їх доступними для масового використання.
Ми запросили консультантів і витратили понад півроку на аналіз і опис всіх бізнес-процесів. Ми створили безліч технологічних карт і діаграм, впровадили дорогу систему CRM, але все це працювало тільки на папері.
Я здивувався, коли зрозумів, що часом новий співробітник може так ефективно працювати і добре жити із клієнтами, що на деякі його професійні упущення спокійно закривають очі.
І в той же час самий дисциплінований працівник, дотримується всіх правил, не може отримати хороший відгук від клієнтів. Ось як звучало одне з відгуків: «Він хороший і дисциплінований, робить все вчасно, але ми вважаємо за краще працювати з кимось іншим».
Потім до мене дійшло, що в першу чергу клієнти цінують якість спілкування. суть ваших з ними справ тільки на другому місці.
Існують сотні онлайн-інструментів, за допомогою яких можна автоматизувати рутинні процеси і змоделювати живе спілкування, але готових рішень, які допомагають побудувати успішні відносини з клієнтами, не було.
Я зацікавився тим, як інші підприємства будують гарні відносини з клієнтами і як отримують довічну цінність в очах клієнтів. На свій подив я виявив, що один з найвищих в світі показників довічної цінності клієнтів належить стоматологам, педіатрам та лікарям інших спеціалізацій.
І правда, якщо тільки ви не переїхали в інше місто або країну, то, швидше за все, до цього дня ходите до того ж стоматолога, до якого ваша мама одного разу привела вас на щорічний огляд. А потім раптом і ваша дружина, і діти починають ходити до цього ж стоматолога.
Так ми почали використовувати медичний підхід в управлінні відносинами з клієнтами. Ми назвали цей підхід HACK (Honesty Attention Care Knowledge - чесність, увага, турбота, знання). Дозвольте в загальних рисах розповісти про цей підхід і про те, як він працює.

чесність

Будь-які відносини - це глибоко особистий процес. Захотіли б ви лікуватися у лікаря, якому не довіряєте? Однозначно ні. Будь-які довгострокові відносини будуються на довірі. Без вибудовування довіри прогресу не буде.
Ви завжди повинні бути чесні зі своїми клієнтами, і це в кінцевому підсумку принесе свої плоди. Якщо ви розумієте, що ваше рішення не допоможе вирішити проблему клієнта, вам слід відступити і запропонувати йому альтернативу, яка існує на ринку.
Такий підхід вразить клієнта, і він обов'язково розповість вам про всі хвилюючих його питаннях більш конкретно. Щонайменше ви отримаєте додаткові бали при роботі з ним в майбутньому і, цілком можливо, незабаром до вас прийдуть нові клієнти за його рекомендацією.

Увага

Що б ви подумали про стоматолога, який не помітив відсутній зуб під час чергового огляду або помилково називає вас чужим ім'ям? Або забуває, що у вас алергія на анестетик?
Звучить жахливо, правда? Але наші менеджери по роботі з клієнтами, як правило, забувають, що саме клієнт купував у нас в минулому. Вони не пам'ятають і про те, які проблеми виникали у цього клієнта при роботі з нами, і чому клієнт вибрав саме нас.
Така байдужість наштовхує клієнта на думку, що він не дуже-то і важливий для цієї компанії, що він всього лише «черговий клієнт». Можливо, він скаже собі, що пора шукати іншу, більш «дбайливу» компанію.
Нещодавно я зайшов в невеликий приватний магазинчик мобільних телефонів, який обігнав за показниками сусідній магазин великої мережі Verizon. Протягом години я спостерігав, як магазин Verizon один за іншим відвідали сім покупців. Поспілкувавшись з кваліфікованими продавцями, які оперували стандартними завченими фразами, вони покидали цю мережеву точку і заходили в сусідній місцевий магазинчик. Там двоє дивакуватих хлопців допомогли їм з настройками телефону. При цьому вони жартували і пригощали відвідувачів бубликами, щоб ті відчували себе як вдома.
Ці хлопці не звертали уваги на суму чека і обслуговували всіх однаково. Для них було важливо, чи зверталася до них старенька, якій потрібно було налаштувати голосову пошту, або солідний бізнесмен, що зайшов за новеньким iPhone.
Вивчайте людей, звертайте увагу на будь-яку дрібницю і запам'ятовуйте всі важливі деталі. Пройдіть курс «активного слухання» і станьте «психоаналітиком» для свого клієнта - і він ніколи від вас не піде.
Ми створили власну корпоративну систему CRM, яка дозволяє збирати і структурувати всю можливу інформацію про ділову діяльність наших клієнтів в самих різних сферах. Ми об'єднали цю систему з рядом важливих KPI кожного співробітника.

турбота

У відносинах з клієнтом вміння вникати в його проблему - це найважливіший навик. Коли до нас в TemplateMonster приходить клієнт з бажанням вибрати шаблон для свого майбутнього сайту, ми не питаємо його, який саме стиль він віддає перевагу. Нас в першу чергу цікавить, навіщо йому взагалі потрібен сайт. Чи був у нього сайт раніше? Якщо був, то чому він вирішив змінити його? Що саме підштовхнуло його до думки оновити свій ресурс?
Я вважаю, що без глибокого розуміння проблеми клієнта і емоційної чуйності неможливо отримати дійсно взаємовигідний результат.

знання

Ви ніколи не розповісте лікаря про проблеми, якщо не будете на 100% впевнені в його компетентності. Якщо лікар недостатньо кваліфікований, його доброзичливе ставлення для вас вже не буде мати ніякого значення. Цей рецепт працює тільки в тому випадку, якщо в наявності всі інгредієнти.
У нас в TemplateMonster ми звикли працювати за правилом «плати наперед». Це коли ви приносите клієнту користь до фактичної угоди без будь-яких зобов'язань з його боку. Це прекрасний спосіб показати, наскільки ви компетентні і професійні, і підвищити рівень довіри в ваших стосунках.
Одним з найбільш ефективних інструментів для цього є контент-маркетинг.
Крім того, ми впроваджуємо освітню програму «Академія успіху клієнта», в ході якої отримуємо детальну інформацію про проблеми наших клієнтів. Цей курс - джерело нових ідей для нашої компанії.
Бажаємо вам удачі в ваших експериментах! І пам'ятайте, що здоров'я пацієнта - головна мета для будь-якого лікаря, а в бізнесі найвища нагорода для будь-якого підприємця - успіх його клієнта.
Переклад від
Вам буде цікаво прочитати:
1. 7 помилок, які підприємцю краще не робити. Особистий досвід Давида Брауна з TemplateMonster
2. Три способи масштабувати сервісний бізнес. Як Давид Браун навчився робити 40 сайтів в день
3. Як побудувати продажу так, щоб рости на 300% щомісяця. Кейс Weblium Давида Брауна
Надихаючі історії і корисні кейси в нашому Telegram-каналі





TemplateMonster, переклад, хороший, клієнтами, дисциплінований, працювати, лікарі, мінімум, засновник, безликі, стверджує, загальноприйняті, навчити, набагато, інші, бізнесу, Стоматологи, методики








@PartyvanNews https://www.reddit.com/r/bilastrila/

r/bilastrila
#infoHazard
#CASBT #HotNews #BrakingNews #24/7 - https://goo.gl/VwqBBr
#brcf
#inforesist
#napalminform
#putinhuilo
#FBF
#Ukraine
#kamikadzedead
#putinThePidaras
#bilastrila










https://www.olx.ua/obyavlenie/raskrutka-yutub-kanala-raskrutka-video-yutub-za-dengi-pod-klyuch-IDxbjHm.html




понедельник, 14 января 2019 г.

Тактики видеомаркетинга: как покорить алгоритм YouTube | Продюсер Ютуб канала | Youtube producer - Реклама / поліграфія / маркетинг / інтернет Київ на Olx

Продюсер Ютуб канала | Youtube producer - Реклама / поліграфія / маркетинг / інтернет Київ на Olx

Тактики видеомаркетинга: как покорить алгоритм YouTube

Отмена видео-сниппетов в выдаче Google, удаление страницы с тегами и инструмента подсказки ключевых слов в YouTube — все события последних месяцев свидетельствуют: Google всерьёз взялся за видеохостинги и решил изменить правила игры для видеомаркетинга в целом. Давайте посмотрим пристальней, как в новых условиях построить успешную тактику продвижения своего видеоконтента.

Google наносит удар

Через несколько недель после удаления видео-сниппетов из выдачи маркетолог Wistia Кэйси Генри (Casey Henry) решил посмотреть, какие домены сохранили наибольший процент сниппетов с видео в выдаче Google.
Ожидаемый шаг монополиста: теперь, когда конкуренты YouTube, у которых и так почти не было шансов, окончательно устранены из гонки за лакомые места в выдаче, YouTube получит все деньги за видеорекламу :) Впрочем, на теме видео-сниппетов много спекулировали: спамить их было слишком легко. Также можно расценить отказ Google от видео-сниппетов как жест поддержки мобильного поиска (там сниппеты с видео пока не являются такими же популярными, как в вебе). Так или иначе, но теперь те, кто распределял свое видео по нескольким хостингам, должны сосредоточиться на YouTube, так как удельный вес и значение его видеоконтента в выдаче Google значительно возросло.
Хорошая новость в том, что с помощью качественного видеоконтента теперь можно легко попасть в топ выдачи по высококонкурентным запросам. У игроков онлайн-бизнеса должны появиться видеоролики по всем тематикам, в которых они хотят оставаться лидерами. При этом не стоит преувеличивать значение YouTube: видео самодостаточно. Конечно, оно работает на продвижение бренда, но редко когда больше 1% тех, кто просмотрел видео, переходят на сайт. Такой-себе новостью для всех, кто работает с YouTube, стали изменения правил работы с ключевиками в самом сервисе видеохостинга.
YouTube остался без инструмента подсказки ключевых слов и страницы тегов.
Были даже мнения, что YouTube уходит в мир без тегов, но их просто закрыли от просмотра, чтобы некоторые несознательные читеры не копипастили теги из топовых роликов в свои видео, мешая корректному ранжированию :) Кстати, посмотрим, какие факторы сегодня влияют на ранжирование контента в YouTube. Read 'em all!

Факторы ранжирования видео в YouTube

Все эти показатели следует учесть. Да, здесь много информации для усваивания, поэтому выделим самые весомые факторы:
  • Ключевые слова в заголовке.
  • Время удержания аудитории.
  • Ключевые слова в описании видео.
  • Грамотно составленные ключевые слова.
  • Длина видео.
  • Количество тех, кто подписался на канал после просмотра видео.
  • Комментарии.
  • Количество лайков и дислайков.
Напоследок, несколько советов о том, что конкретно нужно делать, чтобы алгоритм YouTube заметил и поднял в ранжировании именно ваше видео.

Пять тактик продвижения в топ YouTube

1. Пишите супердлинные описания.

Помните, что YouTube и Google не смотрят ваши ролики :) Чем больше YouTube узнает о вашем видео из описания, тем выше будут позиции в выдаче. Что еще интереснее, ключевики с длинным хвостом в описании существенно улучшают позиции в ранжировании видео по нужным запросам. Описание видео, которое вы хотите видеть в топе YouTube, должно состоять из 200 и больше слов. Да, это полноценный пост в блоге, но результат того стоит.

2. Оптимизируйте ключевые слова в заголовке и описании видео под запросы Google.

Думайте о том, по каким запросам ваше видео будут искать в Google. Пользователь, который ищет «cute cats» не хочет читать аналитическую статью о кошачьих, ему нужно видео:
Хороший совет в этом случае — проверить, есть ли вообще сниппеты с видео в топе выдачи по ключевым запросам. Если да, то стоит приложить усилия, чтобы там оказаться.

3. Получайте больше просмотров из профильных групп в соцсетях.

Количество просмотров вашего видео и «качество» просмотров (откуда пришли пользователи) — один из ключевых факторов ранжирования в YouTube. Прекрасно работает распространение ссылок на видео в специализированных сообществах (по теме видео) в том же LinkedIn.

4. Стимулируйте подписываться и шерить.

Так как в алгоритме YouTube не заложены бэклинки, многое в ранжировании зависит от действий пользователей. Подписки после просмотра видео и шеры — два наиболее важных вида сигналов от пользователей. Лайки не так важны, но алгоритм их также учитывает. Обо всем это пользователей нужно просить, и делать это красиво в каждом видео. Например, как Мари Форлео:

5. Создайте плейлисты с узкой тематикой.

Оформляйте свои видео в плейлисты с узкой тематикой. В идеале все заголовки роликов в одном плейлисте должны быть оптимизированы под одни и те же ключевые слова.

Детальнее о том, как продвигать видео YouTube в Google AdWords, читайте в посте Сергея Бахаря. А о том, как находить аудиторию для своего контента в соцсетях и не только, в статье «Как найти (по)читателей поста до его публикации».

видеомаркетинг для бизнеса,
видео маркетинг youtube,
видеомаркетинг это,
видео маркетинг для продаж