Продюсер Ютуб канала | Youtube

Поделиться на свой страничке соцсети:

Наше Промо Плюс

вторник, 3 января 2017 г.

(загальне формулювання концепції просування в Інтернеті) = Розкрутка, просування груп в соціальних мережах – копія - Google Документи

(загальне формулювання концепції просування в Інтернеті) = Розкрутка, просування груп в соціальних мережах – копія - Google Документи:



Розкрутка, просування груп в соціальних мережах

Проведення розкрутки груп Вконтакте, Facebook, Google+, "Мій світ", дозволяє формувати спільноти для просування послуг, товарів в соціальних мережах. Для цього намагаються знайти, використовувати програми для розкрутки груп.
Розміщення інформації


У будь-якій соцмережі у користувача є своя особиста сторінка, публічні сторінки ( «паблік»), є групи, які можна використовувати для представлення сайту, товару, послуги. Але якщо в Facebook, Google+ це вважається нормою, то в VK не рекомендують так чинити, крім цього активна розсилка запрошень сприймається негативно, частіше це знижує інтерес до сторінці в окремих випадках її можуть заблокувати. Тому до розміщення інформації слід підходити обережно, підняти свій рейтинг, розкрутити групу буде складніше.


Наповнення групи


Перш за все, потрібно створити групу, наповнити її інформацією, в цьому питанні немає індивідуального підходу, кожен вибирає тематику, спираючись на свій смак, її напрямок розвитку. Ваша особиста сторінка повинна містити більше цікавої інформації, ніж номер телефону, місце проживання, погляди на життя. Це мало допоможе в розкручуванні групи безкоштовно. Кількість передплатників, особливо активних, впливає на вагу, рейтинг групи.


Тому інформація повинна бути цікавою, бажано цільової, як це зробити правильно, можна підглянути в інших груп, корисніше використовувати готовий досвід. Якщо крім ідеї, ви займаєте цікаві тексти, то краще робити рерайт або вказувати джерело. Не допускайте при цьому однотипності, експериментуйте.


Просування групи


Після наповнення можна приступати до розкручування групи. Метод залучення читачів у різних мережах відрізняється, це відзначають усі, хто проводив розкрутку групи своїми руками в Вконтакте, Однокласниках. На перших етапах досить діалогу, підтримки спілкування, причому іноді користувачі спілкуються між собою, особливо коли відбувається обговорення новин. Підтримка діалогу можливо при надходженні нової інформації: документів, фото, відео, свіжих посилань. Важливо в цьому випадку підтримувати тематичність групи.


З вашого боку важливо своєчасно реагувати на питання, проявляти активність, тоді користувачам буде цікаво його відвідин, як для перегляду новин, так і пошуку відповідей на питання. Інтересу до групи додає проведення конкурсів, подій, наприклад, онлайн зустрічей, спільних подорожей, флеш-мобів. Підживлення інтересу повинна відбуватися постійно, припиняти її не можна. При цьому розкрутка груп, як програма, володіє вірусним ефектом - окремий користувач може додатково залучити учасників.


Можна продовжувати розкрутку групи, залучаючи аудиторію від сайту, але з огляду на малу відвідуваність, сайти для просування груп малоефективні. Більше користі приносять публікації на сторінках користувачів, кращий ефект виходить при розміщенні на сторінках відомих людей, у яких є багато живих передплатників, своя група. Недолік може проявлятися в наступному - люди заходять на такі сторінки для спілкування зі своїм кумиром, дізнатися новини, пов'язані з його діяльністю, творчістю, тому вірусний ефект мінімальний, вашу запис можуть просто не помітити.


Просування груп VK


Так як же правильно розкрутити групу ВКонтакте безкоштовно Зараз намітилися зміни оптимізації, якщо раніше основною була пошукова, то тепер її змінює оптимізація соціальних мереж. Тому можливості просування бренду, розкрутка групи, бізнесу в соціальних мережах стають більш привабливими. Тільки спочатку здасться, що зробити це легко. Створив групу, наповнив потрібним матеріалом, зібрав друзів, друзі привели своїх знайомих, і чекай результат, все відбудеться само собою. Але велика кількість груп, різноманітна тематика схожа на вашу, робить просування групи складніше.


Є свої секрети просування в соціальній мережі


Перш за все, зовнішній вигляд. Спільноті, використовуючи спеціальну розмітку, можна надати запам'ятовується зовнішній вигляд. Як це зробити, написано в керівництві, можна подивитися приклади популярних груп, якщо ж це важко, можна скористатися послугами людей, спеціально цим займаються


Наступний крок - заповнення групи, крім інформації обов'язкова наявність аватара, особи групи. Стежити за групою потрібно щодня, оновлювати фото, відео, розміщувати нові статті, цікаві теми, бажано тематики групи. Передплатники повинні відчувати інтерес до цієї групи. При розкручуванні групи самостійно потрібно обмінюватися посиланнями з іншими групами схожої тематики, вести блок «Друзі групи, сайту».


Якщо група відкривалася для розкрутки проекту, то обов'язково для просування в соціальних мережах сайту потрібна посилання на сайт. Краще, якщо її розміщення, крім спеціального місця, відбивається в новинах, на стіні, її публікують в темах, в коментарях.


Для розкрутки групи в соціальних мережах необхідний план, стратегія просування спільноти. Відправляти запрошення можна самому, але це малоефективно. Більше користі, коли вам допоможуть друзі, у яких є свої друзі, знайомі. Добре допомагає розсилка через спеціальні компанії, але робити треба обережно - крім необхідних грошей на розсилку, групу можуть заблокувати. Як варіант - найняти фрілансерів, і зроблять всю основну роботу. Можна знайти спеціальні програми для VK, що дозволяють розкрутити групу, але безкоштовних і робочих мало, навіть зустрічаються шахрайські програми, або можна замовити рекламу у творців мережі.


Вартість просування в соціальних мережах різна, багато seo-форуми, блоги надають свої послуги. В середньому ціна 10-15 рублів без вимог відбору по 1 до, якщо необхідний підбір по вашим критеріям, то ціна в межах 150 рублів. Але це виправдано, тут важливіше на кількість, а зацікавленість людей брати участь в житті групи.


Просування в Facebook групи


Політика в мережі, її специфіка просування помітно відрізняється. Новинна стрічка при заході в аккаунт відкривається на весь екран, це збільшує вірусний охоплення публікацій, видимих друзями, тому просування в соціальній мережі зростає.


Ще важливий момент, що кожен користувач, який зазначив вашу групу «лайки» стає читачем групи. Вийти можна тільки після видалення «лайка» з історії повідомлень. З високою активністю це проблематично, просто неможливо фізично, а багато користувачів так і не знають про цю можливість. Для вашої спільноти це плюс. Користувач залишається вашим вічним передплатником і при кожному відвідуванні свого аккаунта отримує оновлення групи.


Цікавий факт покупки «лайків» на біржах, причому ціна може відрізнятися.


Покупку постів, публікацій, на відміну від VK, для розкрутки груп, вигідніше здійснювати у учасників, у відомих групах, це пов'язано з впливом особистого авторитету в мережі, рекомендацій користувача. Можна витратити менші гроші, якщо публікувати пости у відомих спільнотах, і купувати їх на біржах, це збереже довіру рекомендацій, дозволить охопити більше аудиторії.


Просування груп в Google+


Створення і розкрутка груп проводити складно, додаткових інструментів, крім публікації повідомлень в стрічці просто немає. Тому повноцінного суспільства, аудиторії там теж немає. Але, дивлячись, як Google активно розвиває свою соцмережу Google+, покращує функціональність, і відбувається збільшення кількості користувачів, можливо необхідні інструменти з'являться скоро.


Зараз розкрутити групу можна тільки покупкою постів, репоста. Як і в Facebook, їх можна купувати на біржі. Або висновок публікацій в «популярні», тоді Google+ сам розміщує їх на стрічках, згідно з алгоритмом враховуючи напрямки по інтересам. Ефект виходить величезний, тільки досягти його нелегко.


"Мій Мир"


Мережа має багато цікавого для просування в соціальній мережі групи, матеріали крім появи на стрічці користувача, додатково приходять на пошту. Відмовитися від розсилки можна, навіть якщо передплатник НЕ відвідує мережу - він може залишатися в курсі подій. Залучення передплатників є, аудиторія відрізняється нормальною активністю, залишає коментарі, сердечка. Додаткових функціональних інструментів немає, тому розкрутити групу буде складно, вигоду можна витягти, просуваючи свій сайт. Можна зайнятися розсилкою запрошень з розкручених акаунтів, адміністрація в цьому випадку мало звертає на них увагу, не рахуючи їх спамом.
iReader





'via Blog this'

Комментариев нет :

Отправить комментарий